Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.
Vazele, lumânările, accesoriile și alte produse neperisabile comercializate de Floria Digital se pot returna după următoarea procedură:
Procedura de denuntare si retur:
- Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, da.
- Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Strada Sportivilor, Nr.2A , Parter, Toplita, Harghita, prin orice curier doriti.
- Transportul coletului de retur va fi platit de catre www.floreseatelier.ro
- In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
- Coletul trebuie trimis la sediul Florese Atelier in maxim 14 zile calendaristicedin momentul primirii comenzii.
- Suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristicede la primirea notificarii de retragere.
In urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului. Clientul trebuie sa ne anunte prin mail, posta, telefon, SMS, verbal etc.
Am creat un model de formular de retragere, pe care vi-l oferim aici: formular retragere.